Wednesday 8 August 2012

FB Sebenar Najwa Latif


FB Sebenar Najwa Latif

FB Najwa Latif merupakan antara platform utama beliau berkomunikasi dengan para peminat selain menggunakan twitter, rekod 180 ribu LIKES pada facebook page rasmi Najwa Latif sendiri sudah dapat membuktikan betapa besarnya pengaruh artis cilik ini. Tetapi itu dahulu, sebelum akaun FB Sebenar Najwa Latif di serang penggodam yang tidak bertanggungjawab.

FB Sebenar Najwa Latif dihack sememangnya berita yang sangat mengejutkan ramai, termasuklah aku sendiri. Tapi nak buat macam mana, benda dah jadi.. aku sendiri yang tiap-tiap hari online Facebook pun masih takut dengan ancaman hacker ni, kalau dapat tau macam mana cara nak bagi akaun fb lebih secure kan bagus. Takpe, doa je banyak-banyak agar segalanya selamat.




FB Sebenar Najwa Latif

Nampaknya sekarang Najwa Latif pun sedang sibuk memberikan tumpuan untuk pelajaran nya. Jadi memang takde masa sangat nak melayan karenah peminat yang bermacam-macam ragam kat laman sosial tu.

Kalau ada pun, cuma kat twitter je. Twitter Najwa Latif sekarang ni pun diuruskan oleh pihak admin yang ada, dijaga buat sementara waktu sehinggalah Najwa Latif tamat menduduki peperiksaan SPM yang jauh lebih penting.

Insyallah lepas ni mungkin Najwa Latif akan buka akaun facebook yang baru. Sama-samalah kita nantikan sebarang update daripada najwa sendiri ya.. kalau lah najwa buat akaun facebook, adakah aku akan menjadi salah seorang friend beliau seperti dahulu? Hmmm, entahlah.. kalau ada rezeki dapatlah kan, betul tak?

So kepada yang lain, berhati-hatilah dengan facebook anda. Password yang diletakkan pada Facebook tidak menjamin akaun itu akan menjadi milik anda selama-lamanya. Sekadar peringatan bersama supaya tiada perkara buruk yang akan terjadi dikemudian hari. Sekian, wassalam...





















No comments:

Post a Comment